.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت فراكسيون روحانيون از مشايی

رئيس فراكسيون روحانيون مجلس از دعوت از اسفنديار رحيم مشايي مسوول دفتر رياست‌جمهوري براي حضور در جلسات هفته آتي اين فراكسيون خبر داد.

محمدتقي رهبر نماينده اصفهان در واكنش به حمايت روز گذشته رئيس جمهور از مشايي، گفت: از رابط مجلس و دولت درخواست كرده‌ايم كه مشايي را براي هفته آينده به مجلس دعوت كنند تا روحانيون مجلس در رابطه با مسائلي با وي گفت وگو كنند.

عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي موضوع اين ديدار را موضوعات مطروحه از سوي مشايي عنوان كرد و گفت: هنوز مشخص نيست كه در اين ديدار چه تذكراتي را براي دولت و شخص آقاي مشايي داشته باشيم.

وي همچنين تصريح كرد: پيشنهاد داده‌ايم تا پيش از بررسي لايحه بودجه 89 اين ديدار صورت گيرد اما هماهنگي اين ديدار برعهده آقاي ميرتاج‌الديني معاون پارلماني رئيس‌جمهور است.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي همچنين از ديدار خود با آيت الله مظاهري رئيس حوزه علميه اصفهان خبر داد و ابراز داشت: اين ديدارها معمولاً به شكل منظم صورت مي‌گيرد و روز گذشته نيز در اين ديدار، آيت‌الله مظاهري بر لزوم دقت نمايندگان مجلس در بررسي بودجه و برنامه تاكيد داشتند.

رهبر ادامه داد: آيت‌الله مظاهري تاكيد كردند كه مجلس و دولت بايد به گونه‌اي به بودجه و لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها توجه نمايند تا به اقشار ضعيف و مردم محروم فشار وارد نشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.